Механізми управління розвитком організаційної культури загальноосвітнього навчального закладу
Колектив авторів
Мова видання: укр
Рік випуску: 2013
Сторінок: 240
Оправа: м’яка
Сучасна школа є відкритою системою, передумовою виживання і розвитку якої є здатність успішно адаптуватися до постійних змін політико-правових, соціально-економічних і технічних умов. Але не лише здатність і необхідність адаптуватися до навколишнього середовища забезпечує майбутній успіх і розвиток навчального закладу, а й необхідність створювати такі умови та робоче середовище в колективі, за яких кожен зможе розкрити та реалізувати особистий творчий потенціал на основі забезпечених мотивацій. Такі умови з’являються у процесі формування сильної організаційної культури, приналежність до якої вже сама собою є потужним стимулом до зростання, прагнення діяти в інтересах і на користь свого закладу.
© Видавництво "Арт Економі", Київ-2013
Рік випуску: 2013
Сторінок: 240
Оправа: м’яка
Сучасна школа є відкритою системою, передумовою виживання і розвитку якої є здатність успішно адаптуватися до постійних змін політико-правових, соціально-економічних і технічних умов. Але не лише здатність і необхідність адаптуватися до навколишнього середовища забезпечує майбутній успіх і розвиток навчального закладу, а й необхідність створювати такі умови та робоче середовище в колективі, за яких кожен зможе розкрити та реалізувати особистий творчий потенціал на основі забезпечених мотивацій. Такі умови з’являються у процесі формування сильної організаційної культури, приналежність до якої вже сама собою є потужним стимулом до зростання, прагнення діяти в інтересах і на користь свого закладу.
© Видавництво "Арт Економі", Київ-2013
- Попередня
- Ctrl
- Наступна