Корпоративні комунікації: свіжий погляд
Євгеній Загорулько, Дмитро Олтаржевський
Мова видання: укр.
Виходить друком: березень 2023
Сторінок: 360
Оправа: тверда
Ціна: по запиту
ISBN: 978-617-7805-78-5
Корпоративні комунікації — це відгалуження паблік рилейшнз, і ширше — мистецтво правильного поводження та ефективного спілкування бізнес-організацій у соціумі. Представлена монографія — перше в Україні науково-популярне видання і практичний путівник, що комплексно і всебічно розглядає теоретичні й прикладні аспекти корпоративних комунікацій. Її автори — відомий PR-практик Євген Загорулько та доктор наук, професор Навчально-наукового інституту журналістики КНУ ім. Т. Шевченка Дмитро Олтаржевський — провели серйозну дослідницьку роботу. Монографія містить близько 560 посилань на переважно закордонні наукові праці, а також ключові визначення, авторські моделі і найцікавіші світові репутаційні кейси.
Її мета — не лише сприяти переосмисленню засад і методів сучасних корпоративних комунікацій. Це спроба популяризувати міжнародні стандарти та досвід управління репутацією, гармонізації відносин між компаніями й суспільством. Особливий акцент зроблено на практиці корпоративної соціальної відповідальності, яка стає новітньою ідеологією бізнесу. Багатий, добре структурований матеріал, легкий стиль викладу й образна мова книжки приваблять науковців, представників бізнесу, досвідчених практиків у галузі корпоративних комунікацій, паблік рилейшнз і студентів, початківців, фахівців, які прагнуть розширити професійний світогляд.
Виходить друком: березень 2023
Сторінок: 360
Оправа: тверда
Ціна: по запиту
ISBN: 978-617-7805-78-5
Корпоративні комунікації — це відгалуження паблік рилейшнз, і ширше — мистецтво правильного поводження та ефективного спілкування бізнес-організацій у соціумі. Представлена монографія — перше в Україні науково-популярне видання і практичний путівник, що комплексно і всебічно розглядає теоретичні й прикладні аспекти корпоративних комунікацій. Її автори — відомий PR-практик Євген Загорулько та доктор наук, професор Навчально-наукового інституту журналістики КНУ ім. Т. Шевченка Дмитро Олтаржевський — провели серйозну дослідницьку роботу. Монографія містить близько 560 посилань на переважно закордонні наукові праці, а також ключові визначення, авторські моделі і найцікавіші світові репутаційні кейси.
Її мета — не лише сприяти переосмисленню засад і методів сучасних корпоративних комунікацій. Це спроба популяризувати міжнародні стандарти та досвід управління репутацією, гармонізації відносин між компаніями й суспільством. Особливий акцент зроблено на практиці корпоративної соціальної відповідальності, яка стає новітньою ідеологією бізнесу. Багатий, добре структурований матеріал, легкий стиль викладу й образна мова книжки приваблять науковців, представників бізнесу, досвідчених практиків у галузі корпоративних комунікацій, паблік рилейшнз і студентів, початківців, фахівців, які прагнуть розширити професійний світогляд.